خانه » برند های برتر در زمینه تولید لوازم جانبی مخصوص بازی را بشناسید
آخرین بروز رسانی: 8ام اسفند, 1400

برند های برتر در زمینه تولید لوازم جانبی مخصوص بازی را بشناسید

 

طرفداران بازی‌ های کامپیوتری برای اینکه تجربه خوبی از بازی کردن داشته باشند، نیاز به تجهیزات مخصوص بازی دارند. در ادامه بهترین برندهای گیمینگ که به تولید لوازم جانبی بازی می‌پردازند را معرفی می‌کنیم.

 

حتما همه شما می‌دانید که طرفدارن و مشتاقان بازی‌های کامپیوتری از موس و کیبوردهای معمولی استفاده نمی‌کنند، بلکه برای تجربه یک بازی خوب باید به بهترین لوازم جانبی بازی مانند انواع موس، کیبورد و هدفون دسترسی داشته باشند تا در کنار کار روان و عدم خستگی در اثر استفاده طولانی مدت از این لوازم جانبی بازی نتایج خوبی را نیز در بازی‌های خود کسب کنند. لوازم جانبی بازی علاوه بر موس و کیبورد شامل هدست و وسایلی از این دست نیز خواهد بود.

 

در این میان برندهای مختلفی وجود دارند که لوازم جانبی بازی تولید می‌کنند. از برندهای معروف گرفته تا برندهای ناشناس چینی که البته اگر بخواهیم همه آن‌ها را نام ببریم واقعا از توان شمارش خارج خواهند بود. این در حالی است که صرف نظر از نام برندها می‌بایست نکاتی را در زمینه انتخاب یک وسیله جانبی برای کامپیوتر خود در نظر بگیرید.

 

در انتخاب یک وسیله جانبی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

  • در زمان انتخاب تنها به اسم برند توجه نکنید.
  • نظر سایر استفاده‌کنندگان و همین‌طور بررسی‌های موجود درباره آن محصول را بخوانید.
  • لوازم جانبی بازی که قیمت‌های مشابه دارند را با هم مقایسه کنید.
  • وسیله جانبی که تاریخ انقاضی آن گذشته و قدیمی است را خریداری نکنید.
  • ویژگی‌هایی که از لوازم جانبی بازی انتظار دارید را مشخص کنید.
  • بررسی کنید که آیا آن وسیله جانبی نرم‌افزار مربوط به تنظیمات دارد یا خبر؟
  • سعی کنید اگر هزینه کافی برای خرید یک وسیله رده‌بالا را ندارید، گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی‌تر را انتخاب کنید.

زمانی یک برند تجاری در زمینه ساخت تجهیزات بازی معروف می‌شود که بتوان از محصولات آن برای چند سال استفاده کرد و در عین حال پشتیبانی‌های لازم از حقوق مصرف کننده مانند ضمانت محصولات را به عمل آورد. در ادامه این مطلب بهترین برندهای گیمینگ را به شما معرفی می‌کنیم و برای هر کدام دلایلی را نیز بیان خواهیم کرد که چرا این برندها به عنوان بهترین برندهای گیمینگ انتخاب شده‌اند.

 

لاجیتک (Logitech)

لاجیتک برندی بین‌المللی است که مردم تجربه بسیار خوبی در استفاده از تجهیزات بازی این شرکت دارند. گفتنی است که موس‌های این شرکت بسیار معروف بوده و در حال حاضر لاجیتک به عنوان یکی از بهترین برندهای گیمینگ در زمینه موس محسوب می‌شود. در این رابطه فقط کافی است به موس گیمینگ Proteus G502 لاجیتک اشاره کنیم که از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد.

شاید بتوانیم بگوییم که در دنیای فناوری و دستگاه‌های جانبی کامپیوتر شاید نتوانیم موسی به خوبی موس یاد شده پیدا کنیم. درواقع این موس در بین تمام موس‌های هم‌رده خود برای هر شرایطی می‌تواند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. مهم‌تر از همه این است که این موس تنها برای یک کاربرد ساخته نشده و کارایی و عملکرد آن مطابق سلیقه‌های مختلف خواهد بود.

علاوه بر موس یاد شده، لاجیتک موس‌های دیگری با کیفیت‌ و قیمت‌های متنوع در کارنامه کاری خود دارد. درواقع محصولات لاجیتک از انواع قابل برنامه‌ریزی و حتی بی سیم بوده و معمولا بهترین مدل‌های موس از آن این برند معروف در زمینه تجهیزات بازی و کامپیوتری است. علاوه بر موس، لاجیتک در زمینه تولید سایر لوازم گیمینگ مانند هدفون نیز فعالیت دارد.

هدفون G930 یکی از بهترین مارک‌های هدفون در بازار محسوب می‌شود. البته این همه ماجرا نیست بلکه این برند معروف، هدفون‌های دیگری را نیز در کارنامه کاری خود دارد که این محصولات از قیمت‌ها و انواع مختلف و متنوعی نیز پشتیبانی می‌کنند. از دیگر محصولات قابل توجه و خیره‌کننده لاجیتک در بخش موس و کیبورد می‌توان به محصول MK620 اشاره کرد که دارای آپشن‌های مختلفی است.

 

ریزر (Razer)

احتمالا شما هم جزو افرادی باشید که در مورد معرفی ریزر به عنوان یکی از برترین برندهای تولیدکننده لوازم جانبی بازی به دلیل متریالی که استفاده می‌کند، اندکی تردید داشته باشید. درست است که شاید محصولات ریزر از کیفیت مشابه لوازم جانبی که توسط سایر برندها تولید می‌شوند، برخوردار نباشند اما با این حال می‌توانند تجربه خوبی را برای گیمرها رقم بزنند. به‌عنوان مثال موس Deathadder الیت ریزر یکی از بهترین موس‌ بازی کلاس بالا برای بازی‌های FPS یا بازی‌های تیراندازی اول شخص محسوب می‌شود.
با این حال به نظر می‌رسد در ژانر یاد شده هیچ برندی مانند استیل سریز نتواند با ریزر به رقابت بپردازد. در بخش کیبورد هم شاهد کیبوردهای خوبی از این برند هستیم. به‌طوری که می‌توان کیبوردهای ریزر را رقیبی برای کیبوردهای کورسیر نیز دانست. یکی از بهترین کیبوردهای ریزر در میان سایر برندها که کیبوردهای اقتصادی مناسب بازی دارند، کیبورد Black Widow Chroma V2 است و می‌توان آن را به عنوان یکی از محبوب‌ترین کیبوردهای گیمینگ معرفی کرد. از طرف دیگر موس پد ریزر که از نورپردازی RGB پشتیبانی می‌کند از دیگر محصولات گیمینگ است که توسط کمپانی ریزر تولید می‌شود.
در مورد هدست‌های گیمینگ ریزر نیز باید بگوییم که اگرچه هدست‌های این برند نیز جزو بهترین‌ها نیستند اما محصولات درخوری هستند که با توجه به ویژگی‌ها و قیمت قابل قبولی که دارند، می‌توانند انتخاب خوبی را برای گیمرها رقم بزنند. در این میان می‌توان به هدست Kraken 7.1 ریزر اشاره کرد که یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات ریزر بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد.
جالب است بدانید ریزر در جهت گسترش محبوبیت خود تاکنون شعبه‌های مختلفی تاسیس کرده اما اگر بتواند اندکی کیفیت را در محصولات خود بالاتر از آنچه است ببرد، می‌تواند شاهد موفقیت‌های بیشتری در عرصه گیمینگ باشد و حتی بهترین برندهای گیمینگ را شکست دهد.

کولر مستر (Cooler Master)

به این دلیل کولر مستر در انتهای لیست آمده چون این برند به تولید لوازم جانبی بازی ارزان و در عین حال با کیفیت خوب معروف است. درواقع می‌توانیم بگوییم که کولر مستر نه بهترین محصولات را تولید می‌کند و نه بدترین آن‌ها را؛ بلکه تولید دسته‌ای از محصولات میان‌رده را در کارنامه کاری خود دارد. علاوه بر این این برند به دلیل پشتیبانی خوبی که به عمل می‌آورد در میان استفاده‌کنندگان شناخته شده است. درواقع گاهی اوقات چنین پشتیبانی از محصولات ارزان به عنوان یکی از نقاط قوت در ارزیابی تولیدکنندگان تبدیل می‌شود.

یکی از بهترین موس‌ها و کیبوردهای برند کولر مستر موس MasterMouse PRO L است. البته گفتنی است که موس یاد شده جزو بهترین موس‌های دنیای گیمینگ و فناوری نیست اما با این حال یکی از بهترین محصولات این برند محسوب می‌شود. درواقع برای رقابت با بهترین برندهای گیمینگ ، کولر مستر هنوز باید به تلاش خود در این عرصه ادامه دهد.

اما از همه این‌ها گذشته کیبوردهای کولر مستر ارزش صرف هزینه را دارند و در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود. این کیبورد معروف از نامگذاری به مانند موس یاد شده در بالا بهره می‌برد و با نام Master MasterKeys PRO L نیز شناخته می‌شود. این در حالی است که این کیبورد، یک کیبورد کاملا گیمینگ بوده و از ویژگی‌های بسیار خوبی نیز برخوردار است و با توجه به کلیدهای خوبی که بر روی بدنه خود دارد می‌تواند باعت ارتقای بهره‌وری و کارایی محصول شود. در مورد هدست، موس پد و همین‌طور موس نیز باید بگوییم که اگر به دنبال یکی از این محصولات در زمینه گیمینگ هستید حتما آن‌ها را از سایر برندهای معرفی شده انتخاب کنید.

 

 

کدام برندها پرفروش‌تر هستند؟

درست است که انتخاب بهترین برندهای گیمینگ برای معرفی بهترین موس، کیبورد و سایر تجهیزات گیمینگ کار دشواری است. اما از روی میزان فروشی که بهترین برندهای گیمینگ داشته‌اند می‌توانیم حدس‌هایی در این باره بزنیم. یکی از موس‌های محبوب که در عین حال طرفداران زیادی دارد، موس گیمینگ  Razer Deathadder است.

در بخش هدست مربوط به تجهیزات بازی نیز محصولات پرفروش عبارت‌اند از: هدست logitech G433

دسته‌بندی: تکنولوژی

دیدگاه خود را بنویسید